РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000393347<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 2 - 3 лют. 2012 р., Київ / ред.: С. М. Соболь, Т. О. Соболєва, Т. В. Омеляненко; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Х. : ХНЕУ, 2012. - 282 c. - укp.

Висвітлено актуальні напрями розвитку теорії та практики управління. Розглянуто проблеми оцінювання кадрового потенціалу підприємства у системі сучасного менеджменту, інструменти оцінювання ефективності корпоративної соціальної відповідальності. Проаналізовано основні складові логістики туристичного підприємства. Розкрито стан розвитку кластерної політики в Україні, виявлено проблеми на шляху їх впровадження в економіку країни. Обгрунтовано роль стратегічного потенціалу в процесах формування та розвитку підприємства. Наведено напрями удосконалення зовнішньоекономічної діяльності агропромислового комплексу України. Проаналізовано сучасну парадигму стратегічного та корпоративного менеджменту. Досліджено сучасний стан і фактори розвитку підприємств машинобудівної промисловості України, напрями удосконалення системи корпоративного управління ПАТ в Україні. Визначено чинники зовнішнього середовища, що активізують інтеграційні процеси. Розглянуто інноваційну модель розвитку соціально-економічних систем, правовий механізм державного регулювання інноваційної діяльності в Україні. Проаналізовано специфіку управління інноваційними перетвореннями на підприємствах малого бізнесу. Розкрито сутність, основні принципи та фактори формування організаційної структури підприємства, зорієнтованої на здійснення інноваційної діяльності. Запропоновано концептуальні підходи до оцінювання вартості торгової марки, екологічну стратегію соціального та культурного капіталу особистості. Показано особливості використання бенчмаркінгу за сучасних умов. Розглянуто форми інтеграції маркетингових комунікацій, механізми оцінки персоналу підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я431 + У9(4УКР)212.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770721 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського