РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000393325<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шведа Ю. 
Технологія виборчої кампанії. Основи електорального маркетингу та менеджменту : навч. посіб. / Ю. Шведа; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Л. : ЛНУ ім. І. Франка, 2013. - 339 c. - Бібліогр.: с. 292-338 - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти організації та проведення виборчої кампанії. Розкрито суть, складові, етапи та ресурси виборчої кампанії, основи електорального маркетингу і менеджменту, виборчої комунікації та поведінки, іміджелогії й іміджмейкінгу, електорального консультування. Проаналізовано виборчі стратегеми та технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 я7 + Ф055.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС55651 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського