Стодолінська Ю. В. Основні константи культури в дискурсі маркетингу американських компаній дитячого одягу / Ю. В. Стодолінська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2012. - Вип. 7. - С. 59-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Досліджено роль використання особливостей американської культури у дискурсі маркетингу американських компаній дитячого одягу. Узагальнення результатів семантичного аналізу слоганів на графічних футболках уможливлює відтворення домінант американської культури.
Шифр НБУВ: Ж69408Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"