Ткач Т. В. Концептуальні засади психолого-педагогічного проектування освітнього простору особистості / Т. В. Ткач // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 12. - С. 218-226. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Зазначено, що зміни сучасного суспільства об'єктивно визначають місце освіти в епіцентрі багатьох проблем суспільства, тому актуальності набуває проблема психолого-педагогічного. Пошук шляхів проектування освіти став однією зі спроб у вирішенні проблеми формування цілісної особистості. Головним у цьому процесі є ті компоненти освіти, які породжують у людини прояви суб'єктної позиції, розкривають її психологічні ресурси, розвивають освітні установки та орієнтації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|