РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000384332<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мартинюк А. П. 
Дидактичні засади структурування змісту філологічних знань студентів вищих навчальних закладів : монографія / А. П. Мартинюк; Луц. нац. техн. ун-т. - Луцьк : РВВ ЛНТУ, 2013. - 162 c. - Бібліогр.: с. 147-161 - укp.

Досліджено дидактичні засади структурування змісту філологічних знань студентів у навчально-пізнавальній діяльності ВНЗ. Проведено аналіз і визначено сутність понять "дидактичні засади", "навчально-дослідницька діяльність", "структурування змісту філологічних знань". Доведено взаємозалежність між ефективністю процесу формування творчої особистості студента та реалізацією структурування змісту філологічних знань. Розроблено модульно-технологічну модель процесу засвоєння філологічного матеріалу для англійської мови. Узагальнено сучасні аспекти дидактичних технологій розвитку змісту філологічних знань студентів. Визначено сутність процесу засвоєння філологічного матеріалу, його компоненти та структуру. Запропоновано просторово-часову модель структурування змісту філологічних знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА765456 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського