РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000384178<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шинкаренко В. Г. 
Маркетинг взаємовідносин АТП з основними партнерами : навч. посіб. / В. Г. Шинкаренко, І. В. Федотова; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х. : ХНАДУ, 2012. - 230 c. - Бібліогр.: с. 214-230 - укp.

Розкрито сутність маркетингу взаємовідносин в автомобільно-транспортних підприємствах (АТП). Розглянуто механізми формування взаємовідносин АТП зі споживачами автотранспортних послуг і фактори, що на них впливають. Наведено принципову схему системи управління маркетингом взаємоовідносин такого підприємства з споживачами. Надано відомості про основні суб'єкти взаємодії вантажних і пасажирських АТП, а також класифікацію споживачів автотранспортних послуг. Проаналізовано різні підходи до оцінювання ключових споживачів підприємства, а також основні види та типи їх лояльності. Увагу приділено розробці статегії взаємовідносин АТП з партнерами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА765251 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського