Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000384178<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Шинкаренко В. Г. Маркетинг взаємовідносин АТП з основними партнерами : навч. посіб. / В. Г. Шинкаренко, І. В. Федотова; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х. : ХНАДУ, 2012. - 230 c. - Бібліогр.: с. 214-230 - укp.Розкрито сутність маркетингу взаємовідносин в автомобільно-транспортних підприємствах (АТП). Розглянуто механізми формування взаємовідносин АТП зі споживачами автотранспортних послуг і фактори, що на них впливають. Наведено принципову схему системи управління маркетингом взаємоовідносин такого підприємства з споживачами. Надано відомості про основні суб'єкти взаємодії вантажних і пасажирських АТП, а також класифікацію споживачів автотранспортних послуг. Проаналізовано різні підходи до оцінювання ключових споживачів підприємства, а також основні види та типи їх лояльності. Увагу приділено розробці статегії взаємовідносин АТП з партнерами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА765251 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|