Мицкан Б. М. Пріоритети та перспективи акмеологічного зростання вчителя фізичної культури в умовах модульного навчання / Б. М. Мицкан, Т. К. Завгородня, А. Я. Шпільчак, Г. В. Презлята, І. П. Випасняк, Б. П. Лісовський // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 4. - С. 91-97. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Сучасні дослідження, що здійснюються центральним інститутом післядипломної педагогічної освіти, обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти України, в основному спрямовані на формування нової методології післядипломної педагогічної освіти, пошук нових форм і методів цілеспрямованого впливу на педагога в систему неперервної освіти. Слід відзначити, що вектор наукових інтересів більшості вчених переважно зорієнтований на модернізацію форм і методів курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників. За цього недостатньо уваги приділялося акмеологічному зростанню вчителя за умов оновлення змісту навчальних дисциплін, які вони викладають. Методична робота з учителями фізичної культури сьогодні повинна створити сприятливі умови для збалансованого поєднання теорії й практики, де фахівець мав би змогу ознайомитися не лише з педагогічними новаціями, а й набувати умінь користуватися й оптимально застосовувати їх у професійній діяльності за сучасних оновлених умов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР) п91
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|