РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000380839<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кубович О. В. 
Використання різних підходів до обгрунтування здоров'язберігальних технологій навчання студентів / О. В. Кубович, Р. З. Поташнюк, Ж. Г. Сотник, Л. Д. Ілик // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 1. - С. 34-40. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Дослідження фізичного розвитку, стану фізичного здоров'я, тривалості режиму праці й відпочинку школярів розглянуто як один із важливих підходів до обгрунтування та реалізації здоров'язберігальних технологій навчання студентів. У процесі наукової роботи, під час виконання кваліфікаційних робіт, самостійної роботи й під час проходження практики в школі студенти використовують теоретичні знання та практичні вміння діагностики фізичного здоров'я, а в процесі аналізу одержаних результатів переконуються в необхідності проведення оздоровчої роботи. Це спонукає їх до вивчення здоров'язберігальних технологій навчання, які будуть сприяти покращанню показників здоров'я. Надано результати вивчення фізичного розвитку, функціонального стану, серцевосудинної й дихальної систем, рівня соматичного (фізичного) здоров'я 26 учнів 4-го класу (10-річного віку). На основі використання комплексу антропометричних, фізіометричних досліджень, хронометражу діяльності учнів, педагогічних, статистичних методик зроблено висновок про те, що 30,7 % школярів мають рівень фізичного розвитку нижчий від середнього й низький, у 36,6 % учнів визначається дисгармонійний розвиток. У структурі захворювання 75 % займають захворювання ендокринної системи (зоб). 53,8 % обстежених учнів за рівнем соматичного здоров'я належать до низького й нижчого за середній рівнів, вони потребують проведення оздоровчої роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського