Желанова В. В. Формування готовності до педагогічного спілкування в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 1. - С. 91-98. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто теоретико-методологічні та практико-орієнтовані аспекти формування готовності до педагогічного спілкування в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів, що відповідають динаміці базових діяльностей цієї освітньої технології (навчальна діяльність академічного типу, квазіпрофесійна діяльність, навчально-професійна діяльність) і моделям контекстного навчання (семіотична, імітаційна, соціальна). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|