Ящик О. Б. Компетентнісний підхід у навчанні об'єктно-орієнтованого програмування як основа підготовки учнів старших класів / О. Б. Ящик // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 103-107. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Досліджено процес формування освітніх та інформатичних компетентностей в учнів старших класів під час вивчення об'єктно-орієнтованого програмування, наведено класифікацію різних видів компетентностей, їх характеристики та виділено найбільш значущі компетентності для вивчення об'єктно-орієнтованого програмування в старшій школі. Исследован процесс формирования образовательных и информационных компетентностей учеников старших классов при изучении объектно-ориентированного программирования, приведена классификация различных видов компетентностей, их характеристика и выделены наиболее значимые компетентности для изучения объектно-ориентированного программирования в старшей школе. The article investigates the process of formation the educational and informational competencies that are necessary for the older pupils during learning the object-oriented programming; the classification of different types of competencies, their characteristics and the most relevant competencies in learning the object-oriented programming in the high school are given. Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018 р2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|