Лук'янов В. О. Маркетинг туристичного бізнесу : навч. посіб. / В. О. Лук'янов, Г. Б. Мунін; Ін-т економіки та упр. - 2-ге вид., переробл. і доповн.. - К. : Кондор, 2012. - 335 c. - Бібліогр.: с. 331-335 - укp.Розглянуто теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності в туристичному бізнесі згідно із сучасними вимогами ведення бізнесу, міжнародних стандартів і вимог УЄФА до приймаючих країн. Висвітлено специфіку й особливості сучасного туризму, досліджено інфраструктуру туристичного бізнесу та проаналізовано конкурентне середовище та поведінку споживача під час вибору та купівлі туристичного продукту. Обгрунтовано концепцію формування механізму розробки та створення туристичного продукту за сучасних умов. Увагу приділено розвитку готельного бізнесу, компаніям туроператорам, турагентствам тощо. Аргументовано необхідність використання сучасних методів цінової стратегії у сфері туризму, які базуються на сучасних маркетингових стратегіях проектування, створення та продажу туристичного продукту. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-211.1 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС54421 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|