Турянська О. Ф. Методика особистісно орієнтованого навчання історії в школі : навч. посіб. / О. Ф. Турянська; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2012. - 221 c. - Бібліогр.: с. 193-219 - укp.Висвітлено сучасні орієнтири розвитку освітньо-виховного процесу, ознаки особистісно орієнтованого навчання (цільові, змістовні, процесуальні, результативні). Розкрито особливості пізнання історії, методику її навчання в контексті особистісно орієнтованого підходу, мету та зміст шкільної історичної освіти. Охарактеризовано методи особистісно орієнтованого навчання, типи уроків та інші його форми. Увагу приділено проблемі визначення функціональних і психологічних результатів особистісно орієнтованого навчання історії в школі, описано засоби, прийоми та форми їх перевірки. Надано відомості про етапи та форми підготовки учителя до уроків і подальшого вимірювання результатів навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2
Шифр НБУВ: ВС54091 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|