Оліфіров О. В. Інформаційні ресурси і комунікації в управлінні асортиментом торговельних мереж : монографія / О. В. Оліфіров, Г. В. Шершньова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 220 c. - Бібліогр.: с. 155-167 - укp.Розглянуто теоретичні, методичні та практичні положення щодо формування та використання інформаційних ресурсів і комунікацій у процесі впровадження сучасних методів управління товарним асортиментом торговельних мереж. Розроблено концепцію інформаційно-комунікаційної системи управління асортиментом на засадах категорійного менеджменту. Запропоновано модель вибору стратегічних альтернатив управління товарним асортиментом, методичний підхід до практичної реалізації інформаційно-інноваційної підтримки управління асортиментом торговельної мережі. Проаналізовано найбільш поширене програмне забезпечення, яке використовується для автоматизації управлінських рішень на підприємствах України. З'ясовано, що сучасні інформаційні системи підтримують усі формати мережевої торгівлі в Україні, оптимізацію складських запасів та обсягів закупівель, забезпечують високу швидкість і відпрацьовану методологію впровадження, різні формати ціноутворення, але не підтримують реалізацію всіх задач категрійного менеджменту у повному обсязі. Обгрунтовано необхідність розробки адаптації окремих програмних модулів у межах існуючої інформаційної системи, участь в якій беруть як категорійні менеджери, так і фахівці IT-департаменту. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-361.41 ф121
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА759536 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|