Лук'янов В. О. Організація готельно-ресторанного обслуговування : навч. посіб. / В. О. Лук'янов, Г. Б. Мунін; Ін-т економіки та упр. - 2-ге вид., переробл. і допов.. - К. : Кондор, 2012. - 344 c. - Бібліогр.: с. 341-344 - укp.Розглянуто сучасні концепції організації обслуговування в готелях і ресторанах, які базуються на теоретичних і практичних засадах організації обслуговування гостей. Досліджено теоретичні та практичні аспекти організації обслуговування в готельному та ресторанному бізнесі, що відповідають сучасним вимогам ведення бізнесу, міжнародним стандартам і вимогам УЄФА до приймаючих країн. Розкрито специфіку й особливості організації обслуговування у готельних і ресторанних закладах, досліджено внутрішню структуру готельно-ресторанного бізнесу та проаналізовано можливості підвищення якості обслуговування клієнтів за рахунок використання висококваліфікованого персоналу та раціонального управління трудовими ресурсами. Обгрунтовано концепцію економічного ефекту, зумовленого оптимізацією організації постачання товарно-матеріальних ресурсів. Особливу увагу приділено організації харчування у готелях. Аргументовано необхідність прийняття сучасних архітектурно-дизайнерських рішень під час проектування та будівництва готельних і ресторанних споруд, ураховуючи встановлені Державні будівельні норми. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14 я7 + У9(4УКР)441.357 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС53897 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|