Полатайко О. М. Формування художньо-образного мислення студентів у курсі "Методика викладання художньої культури" : [навч.-метод. посіб. для студ.-магістрантів мистец. напряму навчання] / О. М. Полатайко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т мистец. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012. - 165 c. - Бібліогр.: с. 147-152 - укp.Вперше теоретично узагальнено та наведено нове вирішення проблеми формування художньо-образного мислення майбутнього вчителя мистецьких дисциплін у процесі інтерпретації творів мистецтва. Розкрито поняття "образ", "образне мислення", "художній образ", "художнє мислення" та "художньо-образне мислення". Специфічною формою художньо-образного мислення є інтерпретування мистецьких добутків. Подано інформацію про значення вербального інтерпретування художніх цінностей, а також виокремлено напрями, за якими може здійснюватись вербальна художньо-педагогічна інтерпретація - важливий інструмент педагогічного впливу на художню свідомість особистості. Наведено систему критеріїв, показників, методику діагностики та рівні сформованості художньо-образного мислення майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. Запропоновано організаційно-методичну систему формування художньо-образного мислення засобами вербальної художньо-педагогічної інтерпретації творів мистецтва, яка містить комплекс авторських методів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю81,1 + Ю935.101.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА758254 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|