Безносюк О. О. Педагогічні умови запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу : навч.-метод. посіб. / О. О. Безносюк, О. А. Прохоров, В. Л. Уліч; ред.: В. В. Балабін; Війск. ін-т Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. - 3-тє, доповн. - К. : Інфродрук, 2012. - 324 c. - Бібліогр.: с. 78-81. - укp.Висвітлено передісторію та початок розвитку Болонського процесу. Розглянуто європейську систему перезарахування кредитів (ECTS), розкрито її характерні особливості та загальні умови використання. Увагу приділено вищій освіті України в контексті Болонського процесу. Надано рекомендації з впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу, розглянуто її математичну модель. Зазначено, що участь системи вищої освіти України в Болонських перетвореннях має бути спрямована лише на її розвиток і набуття нових якісних ознак, а не на втрату кращих традицій і зниження національних стандартів якості, а також не має призводити до надмірної її перебудови. Обгрунтовано важливість розвитку вітчизняної вищої освіти в гармонічному зв'язку з суспільством у цілому, беручи на себе роль його провідника. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА754509 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|