![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000343140<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Федотова І. В. Оцінка рівня внутрішнього маркетингу на АТП / І. В. Федотова, О. Г. Баркова // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 58-67. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Запропоновано методичний підхід до оцінки рівня взаємовідносин АТП з персоналом за параметрами цінності та лояльності кожного працівника. Удосконалено методичні основи визначення рівня внутрішнього маркетингу АТП, які базуються на тривимірній матриці за показниками цінності працівників для АТП, їх лояльності та рівня досягнення цілей за рахунок впровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві. Запропонована методика дозволяє не тільки оцінити ефективність впровадження системи внутрішнього маркетингу на підприємстві, а також визначити рівень взаємовідносин АТП зі своїми співробітниками в цілому. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|