Виклюк Я. І. Оцінка ефективності рекламної кампанії туристичного підприємства з використанням нечіткого алгоритму визначення показника рекреаційної привабливості території / Я. І. Виклюк, О. Артеменко // Систем. технології. - 2009. - № 2. - С. 91-102. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Предложен алгоритм оценки эффективности рекламной кампании туристического предприятия. Данный алгоритм позволяет определить оптимальные сроки проведения рекламной кампании и спрогнозировать ее влияние на финансовые результаты. Предложен метод аппликации меченого комплексного рекреационного потенциала для оценки эффективности рекламной кампании туристического предприятия.
Шифр НБУВ: Ж69472Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"