Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000340780<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Федотова І. В. Основні суб'єкти взаємодії в системі маркетингу партнерських відносин АТП / І. В. Федотова // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 82-90. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розглянуто модель партнерських відносин АТП, яка виділяє чотири типи партнерства. Запропоновано загальну систему управління маркетингом партнерських відносин АТП з основними групами суб'єктів взаємодії. Керуючу підсистему представлено у вигляді структурно-функціональної підсистеми, інформаційно-поведінкової й підсистеми саморозвитку. В якості керованої підсистеми маркетингом партнерських відносин АТП запропоновано інтегровані процеси взаємовідносин зі всіма можливими суб'єктами взаємодії. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|