РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000340780<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Федотова І. В. 
Основні суб'єкти взаємодії в системі маркетингу партнерських відносин АТП / І. В. Федотова // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 82-90. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто модель партнерських відносин АТП, яка виділяє чотири типи партнерства. Запропоновано загальну систему управління маркетингом партнерських відносин АТП з основними групами суб'єктів взаємодії. Керуючу підсистему представлено у вигляді структурно-функціональної підсистеми, інформаційно-поведінкової й підсистеми саморозвитку. В якості керованої підсистеми маркетингом партнерських відносин АТП запропоновано інтегровані процеси взаємовідносин зі всіма можливими суб'єктами взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського