Іванкевич-Рак Б. Методи аналізу та оцінювання в процесі управління обслуговуванням споживачів / Б. Іванкевич-Рак, Л. Шульгіна, О. Корольчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 276-284. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Систематизовано показники, що впливають на об'єктивну можливість забезпечення якісного обслуговування, а також на сприйняття цієї якості споживачами. Обгрунтовано доцільність визначення 12-місячного тренду продажу, середнього обсягу продажу, індексу задоволеності споживачів. Уточнено методики розрахунку вартості споживачів, а також алгоритми застосування методів мозкового штурму, діаграми риби, діаграми В. Парето та методу Servqual. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|