РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000333882<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Іванкевич-Рак Б.  
Методи аналізу та оцінювання в процесі управління обслуговуванням споживачів / Б. Іванкевич-Рак, Л. Шульгіна, О. Корольчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 276-284. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Систематизовано показники, що впливають на об'єктивну можливість забезпечення якісного обслуговування, а також на сприйняття цієї якості споживачами. Обгрунтовано доцільність визначення 12-місячного тренду продажу, середнього обсягу продажу, індексу задоволеності споживачів. Уточнено методики розрахунку вартості споживачів, а також алгоритми застосування методів мозкового штурму, діаграми риби, діаграми В. Парето та методу Servqual.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського