РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000333676<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Душин Б. И. 
Метод оценки фактической эффективности маркетинговой деятельности / Б. И. Душин // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2009. - № 1. - С. 57-67. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Предложен подход к количественной оценке фактической эффективности маркетинговой деятельности (МД), основанный на эффекте влияния такой деятельности на условия сбыта продукции, которые моделируются кривыми сбыта. По оценке сдвига кривых фактического сбыта относительно базовой кривой сбыта оценено изменение объема продукции за счет МД. Учет изменения затрат позволяет получить результирующую оценку фактической эффективности МД. Приведены условные числовые примеры, показывающие применение предложенного подхода.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського