Літвінов О. І. Концептуальні основи формування змісту освіти в державних школах США / О. І. Літвінов, М. М. Літвінова // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 2. - С. 234-239. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Виокремлено 4 групи чинників, що визначають функціонування сучасної державної школи в США: філософські основи освіти; теоретичні основи - концепції та теорії освіти; нормативні - постанови і програми уряду США, доповіді неурядових організацій з проблем освіти; культурні, що включають культурні цінності освіти та нові культурні реалії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО) + Ч421.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|