РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000318844<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чертов О. Р. 
Виявлення аномальної поведінки користувача системи контекстної реклами / О. Р. Чертов, Д. Г. Павлов, В. В. Мальчиков, М. В. Александрова // Искусств. интеллект. - 2010. - № 4. - С. 476-483. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто ринок Інтернет-реклами, зокрема контекстної, сформалізовано взаємодію об'єктів іа суб'єктів процесу проведення рекламної кампанії в мережі. В результаті аналізу взаємозв'язків побудовано моделі поведінки можливих зловмисників у системі та продемонстровано можливість застосування недиадного вейвлет-перетворення для визначення наявності аномальної поведінки користувачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 ф121 + З970.312.1-016.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського