Чеглатонєв В. І. Бізнес-модель компаній як базовий корпоративної стратегії / В. І. Чеглатонєв // Стратегія розв. України. - 2011. - № 2. - С. 225-228. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Проаналізовано сучасний стан галузі стільникового зв'язку України. Встановлено взаємозв'язок між корпоративною стратегією та бізнес-моделлю компаній. Проаналізовано існуючі підходи до формування бізнес-моделі компаній. Обгрунтовано концептуальний підхід до побудови бізнес-моделі компанії - оператора стільникового зв'язку України.
Шифр НБУВ: Ж25031Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"