Длігач А. О. Стратегічне маркетингове управління : монографія / А. О. Длігач. - К. : Алерта, 2012. - 270 c. - Бібліогр.: с. 250-270. - укp.
Розкрито генезу сучасної концепції стратегічного управління та стратегічного маркетингу за умов інтернаціоналізації підприємництва. Запропоновано системно-рефлексну парадигму стратегічного маркетингового управління за умов інтенсифікації глобалізаційних процесів. Охарактеризовано детермінантні чинники формування системи стратегічного маркетингу. Систематизовано підходи до визначення маркетингової стратегії та запропоновано інтегровану систему формування маркетингової стратегії. Розглянуто особливості стратегічного маркетингового управління за умов глобалізованого ринкового середовища.
Шифр НБУВ: ВС52988Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"