РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000314260<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Длігач А. О. 
Стратегічне маркетингове управління : монографія / А. О. Длігач. - К. : Алерта, 2012. - 270 c. - Бібліогр.: с. 250-270. - укp.

Розкрито генезу сучасної концепції стратегічного управління та стратегічного маркетингу за умов інтернаціоналізації підприємництва. Запропоновано системно-рефлексну парадигму стратегічного маркетингового управління за умов інтенсифікації глобалізаційних процесів. Охарактеризовано детермінантні чинники формування системи стратегічного маркетингу. Систематизовано підходи до визначення маркетингової стратегії та запропоновано інтегровану систему формування маркетингової стратегії. Розглянуто особливості стратегічного маркетингового управління за умов глобалізованого ринкового середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52988 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського