Баранник О. А. Маркетингові підходи при формуванні конкурентоспроможності регіону : монографія / О. А. Баранник, І. М. Буднікевич, Є. І. Венгер, І. Г. Черданцева, Н. М. Іларіонова, О. В. Кифяк; ред.: І. М. Буднікевич; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2012. - 440 c. - укp.Досліджено сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади використання маркетингових підходів у процесі формування конкурентоспроможності регіону. Акцентовано увагу на особливостях реалізації системи регіонального маркетингу, його інструментах, методах, технологіях. Значну увагу приділено використанню маркетингових підходів у системі стратегічного планування розвитку секторів національної економіки, аналізу та оцінюванню конкурентних переваг територій, здійснених на основі маркетингових інструментів. Запрпопоновано механізми активізації використання маркетингових підходів у процесі формування стратегій сталого розвитку територій. Акцентовано на специфіці проведення аналізу чинників маркетингового середовища та адаптації методик дослідження середовища відповідно до особливостей функціонування секторів економіки регіону. Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60 + У9(4УКР)212.51
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА752262 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|