Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000313419<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Литовченко И. Л. Генезис и эволюция информационой концепции маркетинга : монография / И. Л. Литовченко. - К. : Наук. думка, 2011. - 200 c. - Библиогр.: 338 назв - рус.Рассмотрены причины эволюции концепции маркетинга. Обоснована новая концепция маркетинговой деятельности, основанная на применении информационно-коммуникационных технологий Интернета. Исследованы особенности формирования виртуальной маркетинговой среды в Украине, предложены методологические основы ее территориальной дифференциации и структуризации. Разработата классификация областей Украины по уровню интенсивности использования Интернет-среды. Проанализированы особенности комплекса Интернет-маркетинга в виртуальной среде. Предложен механизм маркетингового аудита веб-сайта промышленных предприятий. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф + У9(4УКР)211.1 ф121 + У9(4УКР)301-211.1 ф121
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА752044 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|