РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000313419<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Литовченко И. Л. 
Генезис и эволюция информационой концепции маркетинга : монография / И. Л. Литовченко. - К. : Наук. думка, 2011. - 200 c. - Библиогр.: 338 назв - рус.

Рассмотрены причины эволюции концепции маркетинга. Обоснована новая концепция маркетинговой деятельности, основанная на применении информационно-коммуникационных технологий Интернета. Исследованы особенности формирования виртуальной маркетинговой среды в Украине, предложены методологические основы ее территориальной дифференциации и структуризации. Разработата классификация областей Украины по уровню интенсивности использования Интернет-среды. Проанализированы особенности комплекса Интернет-маркетинга в виртуальной среде. Предложен механизм маркетингового аудита веб-сайта промышленных предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф + У9(4УКР)211.1 ф121 + У9(4УКР)301-211.1 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752044 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського