Мариновська О. Я. Формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. Я. Мариновська; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2010. - 44 c. - укp.Вперше здійснено теоретико-методологічне обгрунтування, розробку й експериментальну перевірку концепції формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності, формування готовності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти до проектно-впроваджувальної діяльності та відповідної технології до здійснення такої діяльності. Розроблено науково-методичне забезпечення. Розкрито зміст, структуру понять "проектно-впроваджувальна діяльність", "готовність вчителя до проектно-впроваджувальної діяльності". Визначено критерії, показники та рівні готовності. Розроблено й апробовано технологію векторного аналізу готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності. Виявлено й обгрунтовано закономірності, принципи формування готовності вчителів до проектно-впроваджувальної діяльності у системі післядипломної педагогічної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311,01
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА377383 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|