Малинівська Л. І. Формування відповідального ставлення до природи в учнів 5 - 9 класів сільської школи у процесі позакласної виховної роботи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. І. Малинівська; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. - Миколаїв, 2011. - 20 c. - укp.На підставі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури з'ясовано суть і структуру відповідального ставлення до природи учнів. Визначено компоненти (потребово-мотиваційний, інформаційний і практичний). Згідно з визначеними критеріями та показниками вихованості відповідального ставлення до природи в учнів V - IX класів, виявлено чотири рівні сформованості (високий - відповідальний тип, достатній - зацікавлено-позитивний тип, середній - зацікавлено-прагматичний тип, низький - байдужий). Зазначено, що рівні відповідального ставлення до природи ієрархічно організовані, кожний з них є необхідним для наступного. Розроблено відповідану модель та методику, які експериментально перевірені. Основні результати дослідження впроваджено у навчальний процес сільських ЗОШ України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.382.71:Б1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА379896 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|