РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000307984<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хавкіна Л. М. 
Український рекламний міф: шляхи творення, основні компоненти та особливості функціонування : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Л. М. Хавкіна; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2010. - 32 c. - укp.

На підставі міфологічного методу дослідження соціокомунікаційних явищ і метатеоретичного огляду загальнонаукових і галузевих підходів до вивчення реклами розроблено теоретико-методологічні засади аналізу рекламної міфотворчості. Досліджено задіяний у рекламі міфопороджувальний інструментарій і його здатність до реалізації структурно-семантичних компонентів рекламного міфу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376570 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського