Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000307984<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Хавкіна Л. М. Український рекламний міф: шляхи творення, основні компоненти та особливості функціонування : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Л. М. Хавкіна; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2010. - 32 c. - укp.На підставі міфологічного методу дослідження соціокомунікаційних явищ і метатеоретичного огляду загальнонаукових і галузевих підходів до вивчення реклами розроблено теоретико-методологічні засади аналізу рекламної міфотворчості. Досліджено задіяний у рекламі міфопороджувальний інструментарій і його здатність до реалізації структурно-семантичних компонентів рекламного міфу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА376570 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|