РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000305154<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хавкіна Л. М. 
Сучасний український рекламний міф : монографія / Л. М. Хавкіна; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Х., 2010. - 352 c. - укp.

Розглянуто проблеми, пов'язані з феноменом рекламної міфотворчості. Вивчено міфологічну природу реклами як тексту та дискурсу на матеріалі сучасного вітчизняного медіа-простору. Український рекламний міф оцінено з урахуванням шляхів і засобів його творення (вербальних і екстралінгвістичних), основних значущих структурно-семантичних компонент (бінарних опозицій, архетипів, символіки, хронотопу), особливостей функціонування в медіа-середовищі та ролі в житті соціуму.

Рассмотрены проблемы, связанные с феноменом рекламного мифотворчества. Изучена мифологическая природа рекламы как текста и дискурса на материале отечественного медиа-пространства. Украинский рекламный миф оценен с учетом путей и средств его создания (вербальных и экстралингвистических), основных значимых структурно-семантических компонент (бинарних оппозиций, архетипов, символики, хронотопа), особенностей функционирования в медиа-среде и роли в жизни социума.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726457 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського