РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000304467<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Балабанова Л. В. 
Стратегічний маркетинг : підручник. Т. 2 / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 318 c. - Бібліогр.: 95 назв - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні засади стратегічного маркетингу. Охарактеризовано маркетингові товарні, цінові, комунікаційні стратегії. Увагу приділено проблемам формування, реалізації й оцінювання ефективності маркетингових стратегій. Розглянуто концепцію мультиатрибутивності товару. Подано інформацію про стратегії преміального ціноутворення та цінового прориву, маркетингові стратегії розподілу, управління товарними запасами та збуту, маркетингові рекламні та PR-стратегії. Описано методику оцінювання ефективності альтернативних маркетингових стратегій підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353461/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського