Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг : підручник. Т. 2 / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 318 c. - Бібліогр.: 95 назв - укp.Висвітлено теоретичні та методологічні засади стратегічного маркетингу. Охарактеризовано маркетингові товарні, цінові, комунікаційні стратегії. Увагу приділено проблемам формування, реалізації й оцінювання ефективності маркетингових стратегій. Розглянуто концепцію мультиатрибутивності товару. Подано інформацію про стратегії преміального ціноутворення та цінового прориву, маркетингові стратегії розподілу, управління товарними запасами та збуту, маркетингові рекламні та PR-стратегії. Описано методику оцінювання ефективності альтернативних маркетингових стратегій підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: В353461/2 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|