Лобанова С. І. Соціокультурні детермінанти формування моделей виховання дітей і молоді у Стародавньому Римі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. І. Лобанова; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2011. - 20 c. - укp.Обгрунтовано історико-теоретичні передумови розвитку виховання як соціокультурного феномену. Виявлено закономірності соціальної детермінованості функцій виховання за певних конкретно-історичних умов (на прикладі Риму). Розглянуто наскрізну динаміку розвитку римського виховання у філогенезі: мета, об'єкти, суб'єкти, методи, форми, засоби; виявлено специфіку структури системи виховання Стародавнього Риму, визначено її компоненти. Виявлено соціокультурні детермінанти формування системи античного виховання Стародавнього Риму, її компоненти та механізми реалізації. Розроблено узагальнену модель виховання як соціокультурного явища, що дозволяє розкрити закономірності його розвитку та поглибити його розуміння як наукової категорії. Зроблено педагогічне прогнозування тенденцій розвитку виховання з урахуванням сучасного стану соціального і науково-технічного стану України. Уточнено специфіку функціонування закономірностей соціальної детермінованості функцій виховання щодо визначених конкретно-історичних умов, а також трактування виховання як соціокультурного явища з позицій наукової категорії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.350.0 + Ч33(0)323
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА381896 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|