РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000303520<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Агарков О. А. 
Соціально-політичний маркетинг: теоретичний і практичний аспекти : монографія / О. А. Агарков; ред.: В. М. Бебик. - Запоріжжя : Просвіта, 2011. - 314 c. - Бібліогр.: 334 назв - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади дослідження соціально-політичного маркетингу, зокрема, розглянуто принцип соціальної справедливості як основу його методології. Викладено концептуальні основи соціально-політичного маркетингу. Охарактеризовано соціально-політичний маркетинг в дискурсі розбудови та розвитку соціальної держави за умов глобалізації. Визначено інтегральний критерій соціально-політичного маркетингу. Наведено механізми реалізації концепції соціально-політичного маркетингу. Розглянуто особливості сприйняття соціально-політичних процесів в українському суспільстві. Охарактеризовано соціально-політичний маркетинг як технологію управління соціальними процесами в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*3 + Ф053 + С4(4УКР) + Ф3(4УКР)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745310 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського