РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000302284<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пасько К. М. 
Світоглядно-філософська парадигма формування педагогічної майстерності в системі професійної підготовки вчителя : монографія / К. М. Пасько; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 142 c. - Бібліогр.: 281 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні проблеми осмислення системи професійної підготовки та фахового зростання вчителів за сучасних умов. Наведено теоретико-методологічне обгрунтування освіти як вартісного чинника людського та суспільного розвитку. Розкрито феномен фаховості та педагогічної майстерності (ПМ), проблеми професійної підготовки вчителів (ППВ). Визначено комплексність і компаративізм процесу формування системи ППВ як проблему міжсуб'єктного діалогу. Проведено світоглядно-філософський аналіз взаємозв'язку і взаємозалежності якості ППВ і рівня ПМ. Розглянуто питання ціннісної варіативності механізмів оптимізації становлення ПМ в світоглядно-методологічному аспекті. Висвітлено специфіку детермінування феномену ПМ вчителів в контексті навчально-виховного процесу у філософсько-історичному аспекті. Викладено праксеологічні основи системи формування ПМ сучасних педагогів.

Освещены теоретико-методологические проблемы осмысления системы профессиональной подготовки и роста учителей в современных условиях. Дано теоретико-методологическое обоснование образования как стоимостного фактора человеческого и общественного развития. Раскрыты феномен профессиональности и педагогического мастерства (ПМ), проблемы профессиональной подготовки учителей (ППУ). Определены комплексность и компаративизм процесса формирования системы ППУ как проблема межсубъектного диалога. Проведен мировоззренческо-философский анализ взаимосвязи и взаимозависимости качества ППУ и уровня ПМ. Рассмотрены вопросы ценностной вариативности механизмов оптимизации становления ПМ в мировоззренческо-методологическом аспекте. Освещена специфика детерминирования феномена ПМ учителей в контексте учебно-воспитательного процесса в философско-историческом аспекте. Изложены праксеологические основы системы формирования ПМ современных педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.511.203 + Ю6*622.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730241 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського