РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000300563<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хамініч С. Ю. 
Реклама та рекламна діяльність у сучасному вимірі : монографія / С. Ю. Хамініч, Ю. М. Варич, М. В. Матвієць; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д. : Маковецький Ю. В., 2011. - 144 c. - Бібліогр.: с. 137-143. - укp.

Досліджено теоретико-методичні напрями становлення та розвитку реклами та рекламної діяльності. Розглянуто концептуальні основи реклами, теоретичні та методичні заходи формування складових ефективної рекламної діяльності. Проведено порівняльний аналіз законодавчих норм, що регулюють здійснення рекламної діяльності в Україні та країнах ЄС. Охарактеризовано традиційні та сучасні рекламні канали та методи оцінки ефективності їх використання. Увагу приділено специфіці здійснення рекламної діяльності у міжнародних ринках, зокрема, лінгвокультурній адаптації реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)421.0-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738234 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського