Реалізація наступності дошкільної і початкової освіти : зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. конф., 14 - 15 трав. 2009 р., Київ / ред.: К. І. Волинець, Г. Г. Кондратенко, Н. В. Кудіна, В. М. Вертугіна, Т. Д. Попова; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д. Грінченка, Київ. міськ. держ. адмін. - К., 2009. - 184 c. - укp.Проаналізовано теоретико-методологічні проблеми наступності дошкільної та початкової освіти, наступність і зміст дошкільної початкової освіти. Охарактеризовано організаційно-педагогічне забезпечення в освітньому процесі ДНЗ і загальноосвітніх шкіл, проблеми фахової підготовки студентів щодо вирішення завдань наступності у начальному процесі ДНЗ і школи, партнерську взаємодію ДНЗ і загальноосвітніх шкіл, інтелектуально-творчий розвиток особистості в сиситемі неперервної освіти дітей дошкільного віку. Проанализированы теоретико-методологические проблемы преемственности дошкольного и начального образования, преемственность и содержание дошкольного начального образования. Охарактеризовано организационно-педагогическое обеспечение в образовательном процессе ДУЗ и общеобразовательных школ, проблемы профессиональной подготовки студентов по решению задач преемственности в учебном процессе ДУЗ и школы, партнерскую взаимодействие ДУЗ и общеобразовательных школ, интеллектуально-творческое развитие личности в системы непрерывного образования детей дошкольного возраста. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: СО29475 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|