Клокар Н. І. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу : монографія / Н. І. Клокар; Нац. акад. пед. наук України, Ун-т менедж. освіти. - К., 2010. - 528 c. - Бібліогр.: 658 назв. - укp.Висвітлено теоретичні та методичні засади підвищення кваліфікації педагогів (ПКП) за умов післядипломної освіти регіонів України в контексті диференційованого підходу. Проаналізовано генезу проблеми у вітчизняній та закордонній освіті. Охарактеризовано науково-методичну систему неперервної післядипломної педагогічної освіти регіонів, обгрунтовано концепцію і поліфункціональну модель ПКП. Визначено функції ПКП та управління різних рівнів, ланок і структур системи неперервної освіти регіонів. Розкрито зміст, технологію і результативність ПКП залежно від ступеня та етапів неперервного навчання, категорій слухачів, їх пізнавально-професійних потреб. Освещены теоретические и методические основы повышения квалификации педагогов (ПКП) в условиях последипломного образования регионов Украины в контексте дифференцированного подхода. Проанализирован генезис проблемы в отечественном и зарубежном образовании. Охарактеризована научно-методическая система непрерывного последипломного педагогического образования регионов, обоснованы концепция и полифункциональная модель ПКП. Определены функции ПКП и управления разных уровней, звеньев и структур системы непрерывного образования регионов. Раскрыты содержание, технология и результативность ПКП в зависимости от степени и этапов непрерывного обучения, категорий слушателей, их познавательно-профессиональных потребностей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА730580 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|