Кравець Р. А. Педагогічні умови формування творчого мислення майбутнього вчителя іноземної мови у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р. А. Кравець; Хмельниц. нац. ун-т. - Хмельницький, 2011. - 20 c. - укp.Розкрито сутність і структуру творчого мислення студентів як інтегративної єдності когнітивних процесів та особистісних інтелектуальних здібностей, що визначають гнучкість, оригінальність і продуктивність виконання завдань професійної діяльності. Визначено компоненти (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-творчий), показники та рівні його сформованості у майбутніх вчителів іноземної мови, педагогічні умови процесу (розвиток внутрішньої творчої мотивації на основі діалогічного підходу, активізація самостійної творчо-пошукової діяльності за допомогою методів проблемного навчання, забезпечення творчої взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу шляхом застосування методів інтерактивного навчання). Вдосконалено методику поетапного формування творчого мислення у майбутніх вчителів іноземної мови. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА384055 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|