РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000295756<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Заболотній О. А. 
Педагогічні умови формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Заболотній; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2010. - 18 c. - укp.

Визначено сутність поняття "дидактична компетентність викладача-аграрника" як конструкт чотирьох компонентів: гностичного, мотиваційного, діяльнісного й особистісного. Визначено фактори: професіоналізм викладача спеціальних дисциплін, мотивація магістрантів щодо оволодіння майбутнім фахом, поєднання теоретичної, практичної та психолого-педагогічної підготовки, наявність сучасних засобів навчання, об'єктивний контроль навчальних досягнень магістрантів, зміст навчання магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи". Обгрунтовано педагогічні умови формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів-аграрників: активізація навчально-пізнавальної діяльності магістрантів, педагогічно доцільне застосування у навчальному процесі педагогічних технологій, систематичний розвиток мотивації магістрантів до професійно-педагогічного самовиховання. Розроблено модель формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів аграрних ВНЗ, яка відображає взаємодію таких блоків: методологічний - мета, методологічні підходи, принципи, методика формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів аграрних ВНЗ, змістово-процесуальний - педагогічні умови формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів аграрних ВНЗ (активізація навчально-пізнавальної діяльності магістрантів, педагогічно доцільне застосування у навчальному процесі педагогічних технологій, систематичний розвиток мотивації магістрантів до професійно-педагогічного самовиховання), зміст, форми та методи навчання, технології підготовки для формування гностичного, мотиваційного, діяльнісного й особистісного компонентів дидактичної компетентності, коригувально-результативний - оцінювання, аналіз і корекція результатів сформованості дидактичної компетентності майбутніх магістрів за визначеними критеріями, які характеризують рівні сформованості дидактичної компетентності викладача.


Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)3

Шифр НБУВ: РА376967 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського