Волошина Т. А. Педагогическое управление ассоциативно-образным мышлением студентов при изучении художественных дисциплин / Т. А. Волошина // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 98-106. - Библиогр.: 6 назв. - рус.Проанализирован важный этап творческого процесса - возникновение замысла. Выявлены возможности развития ассоциативно-образного мышления при изучении цикла художественных дисциплин в подготовке инженера-педагога. Раскрыта роль преподавателя в управлении творческим мышлением студентов. Проаналізовано важливий етап творчого процесу - виникнення задуму. Виявлено можливості розвитку асоціативно-образного мислення в процесі вивчення циклу художніх дисциплін в підготовці інженера-педагога. Розкрито роль викладача в керуванні творчим мисленням студентів. Is reviewed the important stage of the creative processа- the emergence of design. Possibilities of associative-shaped thinking in the study of the cycle of artistic disciplines in the preparation of engineer-teacher. The role of the teacher in the management of the creative thinking of students. Ключ. слова: инженер-педагог, ассоциативно-образное мышление, творческая деятельности Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.3 + Ж.р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|