Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / ред.: І. Д. Пасічник. - Острог, 2009. - 684 с. - (Сер. філол.; Вип. 11). - укp.Проаналізовано особливості невербальної передачі інформації в процесі міжкультурної комунікації. Описано лінгвокогнітивні засоби актуалізації образного вираження в поетичних текстах англомовної поезії. Визначено синтактико-стилістичні показники прагматичної спрямованості англомовної політичної риторики. Висвітлено способи морфологічного словотвору в сучасній англійській мові бізнесу, структурні особливості термінів в англомовних текстах з проблем комп'ютерних наук та інформаційних технологій, стильові особливості науково-технічної мови та мовлення. Розглянуто проблеми формування англомовної лексичної компетенції у студентів, питання типології помилок у мовленні учителів у парадигмі формування їх професійної та соціокультурної компетенції. Розкрито аспекти навчання аудіюванню іноземною мовою. Проанализированы особенности невербальной передачи информации в процессе межкультурной коммуникации. Описаны лингвокогнитивные средства актуализации образного выражения в поэтических текстах англоязычной поэзии. Определены синтактико-стилистические показатели прагматической направленности англоязычной политической риторики. Освещены способы морфологического словообразования в современном английском языке бизнеса, структурные особенности терминов в англоязычных текстах по проблемам компьютерных наук и информационных технологий, стилевые особенности научно-технического языка и речи. Рассмотрены проблемы формирования англоязычной лексической компетенции у студентов, вопросы типологии ошибок в речи учителей в парадигме формирования их профессиональной и социокультурной компетенции. Раскрыты аспекты обучения аудиированию на иностранном языке. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш043.21 я54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69992/Філол. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|