Лукашенко В. В. Методичні засади загальнодержавної сертифікації рівнів володіння українською мовою в контексті українознавчого дискурсу : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.12 / В. В. Лукашенко; Нац. н.-д. ін-т українознав. - К., 2011. - 20 c. - укp.Визначено, що якість освіти є категорією, яка за своєю сутністю відображає різні аспекти освітнього процесу - філософські, історичні, соціальні, педагогічні, політичні, економічні й інші. Показано, що якість освіти з української мови й українознавства на сучасному цивілізаційному етапі є визначальним чинником і критерієм реформування національної освіти й інтеграції України у загальноєвропейський освітній простір. Вперше обгрунтовано, розроблено та запропоновано концепцію, структуру та зміст рівнів володіння україномовною комунікативною й українознавчою концепціями у безперервному навчанні. Показано роль україномовної й українознавчої комунікативних компетенцій у формуванні структури та змісту мовного сертифікаційного екзамену. Вперше запропоновано розподіл рівнів володіння українською мовою й українознавством за ступенями безперервної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(4УКР)1 + Ш141.14-91 + С1(4УКР) р
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА380720 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|