Федчиняк А. О. Методичні засади вивчення історії повсякденності в 8 - 9 класах загальноосвітніх шкіл : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А. О. Федчиняк; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.Досліджено проблему вивчення історії повсякденності у VIII - IX класах загальноосвітніх шкіл, визначено та проаналізовано понятійний апарат дослідження, розкрито значення й особливості вивчення історії повсякденності як складової змісту сучасної шкільної історичної освіти. Проведено комплексний аналіз сучасної практики викладання історії повсякденності у шкільних курсах нової історії. Визначено та теоретично обгрунтовано зміст, обсяг і структуру навчального матеріалу з історії повсякденності у VIII - IX класах. Визначено критерії, показники та рівні сформованості компетентностей: уявлень, понять, навчально-пізнавальних умінь та емоційно-оцінних суджень з історії повсякденності в учнів VIII - IX класів. Розроблено й експериментально перевірено ефективність методики вивчення історії повсякденності у VIII - IX класах загальноосвітніх шкіл, описано перебіг та аналіз результатів експерименту та сформульовано методичні рекомендації щодо її практичної реалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА383666 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|