РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287701<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Корольчук О. П. 
Маркетингова товарна політика : навч. посіб. / О. П. Корольчук, І. Р. Лошенюк, Г. В. Любківська; МОНМС України, Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2011. - 345 c. - Бібліогр.: 102 - укp.

Висвітлено теоретико-методичні та практичні засади формування й управління маркетинговою товарною політикою підприємства. Розкрито її основні поняття, принципи та завдання. Розглянуто особливості функціонування сучасного ринку товарів і послуг, а також підходи до його сегментації та вибору цільових ринкових сегментів. Охарактеризовано методи визначення конкурентоспроможності товарів, способи генерування ідей розробки нових товарів, напрями підвищення конкурентоспроможності товарів і удосконалення асортиментної політики підприємства. Розглянуто призначення та функції упаковки, маркування товару та бренда. Подано інформацію про сітьові графіки планування асортиментної політики підприємства, критерії визначення новизни товару, процедуру державної реєстрації знаків для товарів і послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747368 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського