Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 496 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.Розглянуто теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, зокрема, щодо організації й управління товарним рухом, оптової та роздрібної торгівлі у каналах розподілу. Висвітлено концептуальні засади розуміння маркетингової політики розподілу та маркетингової логістики, державної закупівлі та державного замовлення, вибору маркетингової політики та каналів розподілу. Розкрито сутність, завдання, принципи та функції маркетингової логістики та її логістичні системи. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У9(4УКР)421 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА735230 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|