РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287680<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Корж М. В. 
Маркетинг: теорія і практика : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу / М. В. Корж; Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ, 2011. - 179 c. - Бібліогр.: с. 166-179. - укp.

Висвітлено сутність сучасної концепції маркетингу, розглянуто проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві. Наведено характеристику маркетингу та його видів, засобів, а також маркетингової системи в цілому. Розкрито поняття навколишнього та внутрішнього середовища маркетингу. Описано різноманітні підходи до товарної, марочної, конкурентної політики у маркетингу. Охарактеризовано головні елементи маркетингового напряму. Виклад теоретичного матеріалу доповнено описом практичних занять і типових завдань для перевірки знань, а також стислим тлумачним словником основних термінів і понять з даної темиатики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.357 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353221/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського