РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287669<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кудла Н. Є. 
Маркетинг туристичних послуг : навч. посіб. / Н. Є. Кудла; Львів. ін-т економіки і туризму. - К. : Знання, 2011. - 351 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: 113 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти маркетингу туристичних послуг (МТП) з використанням закордонного і передового вітчизняного туризму. Проаналізовано становлення та розвиток, функції та концепцію МТП. Наведено результати маркетингових досліджень на ринку туристичних послуг. Описано властивості туристичного продукту, особливості туристичного попиту та пропозиції. Розкрито суть і передумови сегментації ринку туристичних послуг, наведено критерії сегментації туристичного ринку. Визначено етапи маркетингового управління, структуру туристичного продукту та ціни на нього, типологію каналів дистрибуції туристичних послуг, роль персоналу у сфері їх надання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.8-211.1 я73 + У9(4УКР)441.358-211.1 я73 + Х819(4УКР)135-3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: CDR1350/ВА743049 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського