РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287644<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гугнин А. М. 
Маркетинг в политике - инструменты и технологии : монография / А. М. Гугнин, Т. А. Гугнина; Классич. приват. ун-т, Мелитоп. ин-т гос. и муницип. упр. - Запорожье, 2012. - 214 c. - Библиогр.: 99 назв - рус.

Раскрыты сущность, генезис, структура политического маркетинга, показана его интегрирующая роль в системе современных электоральных технологий. Освещены особенности развития политического маркетинга в Польше, России и Украине. Охарактеризована понятийная конструкция маркетингово-политических знаний. Рассмотрены вопросы цены и стоимости политического продукта. Дана информация и видах и средствах политической рекламы, а также технологиях "черного пиара" и их роли в политическом маркетинге.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747319 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського