Лінгвістичні та методичні проблеми навчання мови як іноземної : матеріали VIII Міжнар. наук.-практич. конф., 14-15 трав. 2010 р. / ред.: В. К. Зернова; Укоопспілка, Полтав. ун-т економіки і торгівлі, Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна", Полтав. ін-т економіки і права, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава, 2010. - 562 c. - укp. - англ.Розглянуто актуальні лінгвістичні та методичні проблеми навчання мови як іноземної, питання словотвору, фразеології, лексикографії, теорії та практики перекладу. Проаналізовано методологічні аспекти викладання іноземних мов у ВНЗ, застосування інноваційних технологій у навчанні іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей педагогічного ВНЗ. Висвітлено досвід використання мультимедійних технологій у процесі навчання другої іноземної мови, організації самостійного вивчення мов. Наголошено на важливості перекладу в сучасному світі, розкрито особливості перекладу юридичної, економічної, політичної термінолексики. Наведено критерії оцінювання якості письмових перекладів. Рассмотрены актуальные лингвистические и методические проблемы обучения языку как иностранному, вопросы словообразования, фразеологии, лексикографии, теории и практики перевода. Проанализированы методологические аспекты преподавания иностранных языков в ВУЗ, применение инновационных технологий в обученнии иностранному языку студентов гуманитарных специальностей педагогического ВУЗ. Освещен опыт использования мультимедийных технологий в процессе обучения второму иностранному языку, организации самостоятельного изучения языков. Подчеркнута важность перевода в современном мире, раскрыты особенности перевода юридической, экономической, политической терминолексики. Приведены критерии оценивания качества письменных переводов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 я431 + Ш12-91 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС49767 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|